کد خبر:70673
پ

رزمایش نظامی جهاد اسلامی فلسطین در غزه + فیلم

منابع خبری از برگزاری رزمایش توسط شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از خبرگزاری سما، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک رزمایش نظامی گسترده در نوار عزه را آغاز کرد.

سرایا القدس در این رزمایش تعداد زیادی موشک به سوی سواحل نوار غزه شلیک کرد و صدای انفجار در مناطق مختلف غزه شنیده شد.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این رزمایش نظامی را «وفای به انقلابیون کرانه باختری» نام نهاده است.

این رزمایش امروز صبح آغاز و تا عصر ادامه خواهد داشت.

سرایا القدس اعلام کرد که این رزمایش نظامی شلیک موشکی و خمپاره ای، استقرار نیروها و فعالیت مختلف یگان های رزمی و پشتیبانی را شامل می شود.

واحد اطلاع رسانی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اخیرا نیز گوشه ای از توانمندیها و عملیات مبارزان خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی را در قالب نماهنگ به تصویر کشید.

در یک نماهنگ منتشر شده مبارزان سرایا القدس درحال طراحی عملیات، تمرین نظامی، بمب گذاری و منهدم کردن خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی مشاهد می شوند.

این نماهنگ با پیام “تا زمانی که هریک از بخش های خاک ما در اشغال است، جهاد متوقف نخواهد شد” به پایان می رسد.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

فیلم رزمایش فلسطینیان غزه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری