کد خبر:143161
پ

رزمایش امنیت پایدار بهمن‌ماه برگزار می‌شود + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد که رزمایش امنیت پایدار هر سال برگزار شده و امسال نیز پیش بینی می‌شود این رزمایش بهمن‌ماه برگزار شود.

رزمایش امنیت پایدار بهمن‌ماه برگزار می‌شود + فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه به زودی رزمایش در آب‌های جنوب برگزار میشود افزود: یکی از حوزه‌های این رزمایش در خصوص امداد و نجات است که در این زمینه توافق دوجانبه با کشور عمان داریم که بر این اساس یک سال آنهادر سواحل مکران و یک سال ما در سواحل عمان مهمان آنها هستیم.

وی ادامه داد: امسال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، میزبان عمان در سواحل مکران خواهد بود و رزمایش برگزار خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: با توجه به اینکه تمرکز این رزمایش در حوزه امداد و نجات است شرایط اضطراری مختلف اعم از اتش سوزی، آب گرفتگی و ایمنی، دزدی دریایی و تروریسم دریایی در حوزه امنیتی بر کشتی ها با استفاده از ادوات و تجهیزات موجود شامل شناورها، یگان های پروازی، تیم هی عملیات ویژه و تکاورها تمرین می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رزمایش امنیت پایدار هر سال برگزار شده و در سال‌های گذشته روسیه، چین و ایران این رزمایش را برگزار می‌کردند که امیدواریم  امسال به تعداد کشورها افزوده شود و تعداد تجهیزات نیز اضافه خواهد شد.

امیر دریادار ایرانی همچنین گفت: بخش‌هایی از این رزمایش نیز به حوزه امداد و نجات، تامین ایمنی شناورها مربوط می‌شود که پیش‌بینی ما این است بهمن‌ماه امسال این رزمایش برگزار شود. 

منبع
حیات
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری