کد خبر:196798
پ

رئیس دفتر رهبری: مجامع علمی علت حضور مردم در مراسم شهدای خدمت را بررسی کنند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مجامع علمی و حوزوی بررسی کنند که چرا مردم این‌چنین در مراسم تشییع رئیس جمهور وشهدای خدمت شرکت کردند؟

رئیس دفتر رهبری: مجامع علمی علت حضور مردم در مراسم شهدای خدمت را بررسی کنند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه ستاری با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت، اظهار کرد: این مصیبت همه ما را داغدار کرد، اما شایسته و لازم است مجامع علمی چه دانشگاهی چه حوزوی و چه نهادهای انقلابی درباره استقبال عظیم مردم در تشییع شهدای خدمت بررسی کنند که چرا مردم این چنین در این مراسم شرکت کردند. فاصله مسجد جمکران تا شهر قم ۸ کیلومتر است و تمام این فاصله مملو از جمعیت بود و آنطور که گفتند بیش از ۱ میلیون جمعیت در قم شرکت کردند.

وی ادامه داد: پس از رحلت امام (ره) و  شهادت شردار سلیمانی چنین تشییعی وجود نداشته است. این مساله در دنیا انعکاس عجیبی پیدا کرد. شورای امنیت سازمان ملل که بعضی از اعضای آنها دشمنان قسم‌خورده ما هستند، به احترام این شهدا به پا ایستاده و یک دقیقه سکوت کردند. چرا این چنین احترامی برای این عزیزان درست شد؟

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: نباید مسئولان اجازه دهند این چراغ درخشان و ستاره پر فروغ کمرنگ شود و باید این چراغ قرن‌ها بتابد بر این سرزمین. این عزیزان الگویی برای آزادی‌خواهان جهان هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری