کد خبر:97409
پ

رئیسی یک کارگروه را مامور رسیدگی به گلایه های مردم درباره”کندی اینترنت” کرد

آقای رئیسی با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی درباره کندی اینترنت، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور بررسی این موضوع کرد تا ظرف یک‌ماه نتیجه و راهکار‌های رفع این دغدغه را ارائه کنند.

رئیس جمهور کارگروهی را مامور بررسی کندی اینترنت کرد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی درباره کندی اینترنت اشاره کرد و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.
در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تاکید کردند با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در ۵ سال آینده برخوردار باشیم

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری