کد خبر:195240
پ

ذوالنوری: تشییع باشکوه آیت الله رئیسی، انسجام ملی و سرمایه اجتماعی را به نمایش گذاشت

منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی، خستگی ناپذیر، تلاشگر و مخلص بود،گفت: تشییع با شکوه آیت الله رئیسی و همراهانش در کشور انسجام ملی و سرمایه اجتماعی را به نمایش گذاشت.

ذوالنوری: تشییع باشکوه آیت الله رئیسی، انسجام ملی و سرمایه اجتماعی را به نمایش گذاشت

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و بدرقه پیکرهای شهدای خدمت نشان دهنده قدردانی آنها از زحمات رئیس جمهور شهید بود.

منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش آنقدر بر مردم تاثیرگذار بود که در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت ‌مردم از هر قشری عزادار بودند، حاضران در این مراسم نه از یک قشر خاص بلکه از همه اقشار بودند بدحجاب، با حجاب، بی‌حجاب، شُل حجاب، پیر و جوان، زن و مرد همگی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت حضور داشتند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان دادند که زحمات رئیس جمهور شهیدشان را درک کرده‌اند، آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی، خستگی ناپذیر، تلاشگر و مخلص بود. مردم نیز رئیس جمهورشان را به خوبی درک کرده و شناخته‌اند.

منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی فرمودند که شهید سلیمانی بسیار تاثیرگذارتر از سردار سلیمانی است درباره شهید آیت الله رئیسی هم باید بگویم که فضای معنوی ای که شهادت شهید آیت الله رئیسی در کشور ایجاد کرد بسیار تاثیرگذار بوده و هست.

وی افزود: فضای معنوی ایجاد شده در کشور به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در کشور باعث تحکیم حاکمیت دینی و تقویت انسجام ملی در کشور شده و این فضای معنوی ایجاد شده و شور همراه با شعور ناشی از شهادت آیت الله رئیسی می‌تواند زمینه ساز یک برگزاری یک انتخابات پرشور در هشتم تیر ماه باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری