کد خبر:26700
پ

دینامیت ۴۴ میلیاردی شد

فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی همچنان پرفروش‌ترین اثر در حال اکران سینماهای کشور است.

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، بر اساس جدول فروش، فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروش ۴۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۳۷۸ هزار تومانی در صدر جدول فروش فیلم‌هایی است که این روزها در سینما شاهد هستیم.

زمانی که «دینامیت» اکران شد در پانزده روز اول تنها یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروخته بود و با گذشت بیش از چهار ماه توانست میزان فروش گیشه خود را به بیش از ۲۳ میلیارد تومان برساند.

این فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان از تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

فیلم سینمایی «دینامیت» با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، زیبا کرمعلی و میرطاهر مطلومی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و پخش فیلم دینامیت با خانه فیلم است.

فیلم «دینامیت» روایتگر داستان دو طلبه جوان و هم‌درس به نام‌های هادی و محمد حسین است که در جست‌وجوی خانه‌ای برای سکونت در تهران هستند. آنها پس از مدتی موفق به اجاره آپارتمانی در شمال شهر می‌شوند؛ آپارتمانی که در آن همسایگانی ساکن‌اند که سبک زندگی و عقایدشان به‌کلی با این دو طلبه در تعارض است. همسایه ساکن در یکی از واحدها مرد لاقیدی به نام اکبر است و در واحد دیگر نیز دو خواهر خوشگذران به نام‌های ساناز و زیبا زندگی می‌کنند که هر هفته در واحد خود میهمانی و دورهمی برگزار می‌کنند.

از نگاه بسیاری از مخاطبان این اثر، روایت بدون سانسور و تعارض سبک زندگی و نوع نگاه متفاوت افراد آن هم در یک ساختمان مشترک یکی از جذابیت‌ها و نکات جالب این فیلم است که در کنار زبان طنز توانسته بدون هیچ دخالتی اختلاف در نوع زندگی افراد را نشان دهد و به شکل غیرمستقیم پیام اصلی سازنده را به مخاطب منتقل کند.

به گفته تهیه‌کننده این فیلم، «دینامیت» در سال ۱۴۰۰ تنها در سالن سینما اکران می‌شود و تا نوروز ۱۴۰۱ روی پرده می‌ماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری