کد خبر:8195
پ

دیدار وزرا با رئیس جمهور منتخب

دیدار های رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت دوازدهم و ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه ها در جریان است. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه ها به رئیس جمهور منتخب در جریان است و آقایان بیژن زنگنه وزیر نفت گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و مسائل مهم در حوزه نفت و انرزی ارائه […]

دیدار های رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت دوازدهم و ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه ها در جریان است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ارائه گزارش عملکرد وزارتخانه ها به رئیس جمهور منتخب در جریان است و آقایان بیژن زنگنه وزیر نفت گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و مسائل مهم در حوزه نفت و انرزی ارائه کرد. همچنین وزیر صمت امروز در دیدار با سید ابراهیم رئیسی گزارشی از عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

سیدابراهیم رئیسی در این دیدار گفت: دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید یا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد ارامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نظرشان را تأمین کنند.

همچنین دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی درباره وضعیت اقتصادی کشور به آیت الله رئیسی گزارش داد. وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد وزارت اقتصاد و وضعیت اقتصادی و مهمترین مسائل چالش های اقتصادی کشور ارائه کرد.

وزیر اقتصاد در این دیدار با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران با رأی ملت، برای وی و همکارانش در دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد.

دکتر ابراهیم رئیسی با توجه به گزارش های عملکرد این وزارتخانه و شرایط اقتصادی کشور، بر لزوم اصلاحات اقتصادی و اقدامات فوری برای افزایش قدرت خرید مردم و تثبیت بازار و قابل پیش بینی بودن آن تأکید کرد. وی با غیر قابل قبول خواندن شرایط اقتصادی کشور گفت: با امکاناتی که کشور دارد می توان با یک برنامه ریزی درست و مدیریت مدبرانه، وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری