کد خبر:201510
پ

دیدار محمد خراسانی‌زاده با مدیران ادوار گذشته اداره کل هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی، ۲ تن از مدیران ادوار گذشته موزه هنرهای معاصر تهران و اداره کل تجسمی دیدار کرد.

دیدار مدیرکل تجسمی با ۲ مدیر پیشین تجسمی موزه هنرهای معاصر تهران

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی، ۲ تن از مدیران ادوار گذشته موزه هنرهای معاصر تهران و اداره کل تجسمی دیدار کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، در جریان دیدار محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران با محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی، که باهدف تجربه‌نگاری، مدیریت دانش، ثبت و تکمیل تاریخ شفاهی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه هنرهای معاصر تهران و نیز آگاهی از روندها و فرایندهای پیشین در محل موزه هنرهای معاصر تهران انجام گرفت، خراسانی‌زاده ضمن تأکید بر اینکه لازم است سیاست‌ها و اقدامات مثبت مدیران کل پیشین در دوره کنونی هم امتداد پیدا کند و از تجربیات خوبی که درگذشته رخ‌ داده است، حداکثر بهره‌برداری صورت پذیرد، برگزاری این نشست را گامی مؤثر در راستای بهبود روند و کیفیت ریل‌گذاری و ارتقای ظرفیت تنظیم‌گری اداره کل هنرهای تجسمی دانست.

مدیرکل هنرهای تجسمی در بخش دیگری از سخنان خود، گزارشی را از عملکرد اداره کل هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران در دولت سیزدهم ارایه داد.

در ادامه، محمدعلی انصاری و سید غلامرضا اسلامی که در سال‌های میانی و پایانی دهه ۶۰ سکان مدیریت اداره کل هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشتند، به بیان تجربیات دوران مدیریت خود و تشریح اهم روندها و فرایندهای پیشین در این ۲ مرکز مهم هنری پرداختند و بهره‌مندی از تجربیات گذشته را گامی ضروری و سازنده در راستای شکل‌دهی به وضع مطلوب، ارزیابی کردند.

در این دیدار، مجید محمدی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و علی هوشمند معاون امور هنرهای تجسمی این اداره کل نیز حضور داشتند.

کلیدواژه : هنرهای تجسمی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری