کد خبر:119370
پ

دولت در اعطای ارز به زوار اربعین مدیریت مناسبی داشت

رضا زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت در اربعین امسال به دلیل مدیریت مناسب دولت در اعطای ارز به زوار دیگر شاهد صف‌های طولانی دریافت ارز نبودیم و دولت توانست شرایط را به گونه‌ای مدیریت کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، یعقوب رضازاده با قدردانی از برنامه‌های دولت به خصوص وزارت کشور برای خدمات رسانی به زوار اربعین اظهار کرد: امسال امکانات در نظر گرفته شده برای زوار در مرزهای ایران و عراق به خوبی پیش بینی شده بود به طوری که روز گذشته هم رئیس جمهور از مسئولان عراقی برای خدمات رسانی به زوار تشکر کرد.

وی با اشاره به تخصیص ارز به زوار اربعین تصریح کرد: با همراهی خوب بانک مرکزی با بانک‌های عامل برای اعطای ارز به زائران شرایط به گونه‌ای رقم خورد که شاهد مشکلی نبودیم که لازم است از وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و ستاد کل تشکر کرد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با قدردانی از دستگاه‌های امنیتی برای ارائه خدمات به زوار اربعین اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوب دولت در اعطای ارز به زوار نه تنها نوسانات ارزی در این مدت را شاهد نبودیم که صف‌های طولانی ارز هم تشکیل نشد.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری