کد خبر:29222
پ

اختصاصی| دور شدن از مردم دور شدن از امام و رهبری است

رئیس جمهور امروز ۲۲ بهمن در سخنرانی پیش از خطبه ها، سخنرانی روز جشن پیروزی انقلاب را ایراد کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئیس جمهور امروز ۲۲ بهمن در سخنرانی پیش از خطبه ها، سخنرانی روز جشن پیروزی انقلاب را ایراد کرد.

به گزارش اختصاصی ۳۶۱ درجه ایران،ایشان در قسمتی از سخنان خود فرمود: امروز در استقلال سیاسی، همه در جهان می دانند که مستقل ترین کشور در روی کره زمین جمهوری اسلامی ایران است. کشوری که روی پای خود ایستاده و در مجامع جهانی حرف خود را می زند و حرف بسیار دارد.

ایشان افزود: همه ظرفیتها برای استقلال اقتصادی هم آماده است اما راه بسیار داریم. برخی از نگاهها و دلهره ها باعث کندی حرکت شده است. نگاه کردن به دستهای بیگانگان در عرصه اقتصادی، مشکلاتی را ایجاد کرده است اما انشالله با تکیه بر اقتصاد داخلی، گامهای بلندی برداشته خواهد شد.

آیت الله رئیسی اضافه کرد: پیشرفت کشور در گرو وحدت و انسجام ملی است. دولت مصمم است که آنچه در رفع مشکلات لازم است، در توجه به اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کند و کرده است و انشالله گامهای بسیاری برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروزه در مقابله با کرونا، گامهای اساسی توسط کادر درمان برداشته شده است. ظرفیتهای کشور شناسایی شده است و همه به طرف تولید و مولد شدن برداشته می شود. در این میان کسانی هستند که سوء استفاده می کنند. ما با همه قدرت در مقابل رانت خواران و مفسدان خواهیم ایستاد و ریشه آنها را خواهیم کند. نظام عادلانه در تولید و توزیع و در جذب و پرداخت کارکنان دولت و در همه شوون اجرا باید شود.

ایشان اشاره کرد: روابط ما در سیاست خارجی، توازن است. نگا به غرب، روابط را نامتوازن می کند . امیدمان به خداست. امیدمان به خوزستان و خراسان و شمال و جنوب کشور است و هرگز امید به وین و نیویورک نداریم.

سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد: آنچه پیام انقلاب اسلامی است برای همه مردم و همه مستضعفان، اینست که ما بسیار امیدواریم. هر روز حضور در دولت که ظرفیتها و نیروهای مصمم و جوان و نخبگان این مرزو بوم را می بینم ، می گویم که آینده بسیار روشن و امیدوارکننده است.

و سخن پایانی رئیس جمهور آنکه: ۲۲ بهمن پیام امید به مظلومین و مستضعفان عالم و پیام ناامیدی برای ظالمان عالم است. آنها نخواستند که نظام پابگیرد ولی شما خواستید و شد. در دوره تثبیت و دوره پیشرفت و عدالت هم به همین منوال، اراده الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

از شما عزیزان و عزیزان برگزاری نمازجمعه، کمال تشکر را دارم.

گفتنی است: این سخنرانی همزمان از شبکه یک و شبکه خبر و دیگر شبکه های صداوسیما پخش شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری