کد خبر:33255
پ

دغدغه رهبر انقلاب روایتگری است/ باید با دشمن در فضای مجازی جنگید

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دغدغه رهبر انقلاب روایتگری است و تاکیدات ایشان این است که نسل جدید آثار دفاع مقدس را حفظ و انتقال دهند بنابراین باید خاطرات را مکتوب و ضبط کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سردار منصور شوقانی در دوره توانمندسازی سردار شهید محمد شعبانی، راویان دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی آموزشی کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه جهاد تبیین به عنوان یک جهاد قطعی و فوری مورد تاکید رهبری انقلاب است، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی در طول دوران انقلاب اسلامی و اثرگذار است و برای نسل چهارم انقلاب مثمر ثمر است و این جلسات باید استمرار داشته باشد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز شاهد هستید و در فرمایش بزرگان است که تمام امکانات دشمنان بسیج شده است تا گفتمان انقلاب اسلامی و مبنای و اصول انقلاب کم رنگ جلوه داده شود و تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا کاربرد انقلاب را کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: در مقابله با انقلاب اسلامی، یک مقطعی استحاله را بکار بردند و امروز ناکارآمدی نظام را دنبال می‌کنند و امروز وظیفه ما در جنگ شناختی به عنوان افسر، حضور در میدان جهاد و نقش‌آفرینی در آن است.

محسن امیرعبداللهیان مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان سمنان نیز در این دوره با بیان اینکه جهاد تبیین و روایت، موضوع دوره است، به تشریح برنامه‌های دوره و برگزاری یادواره سرداران شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: اولین بار است که مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار سپاه با هم تجمیعی این دوره را برگزار می‌کنند تا با مجموعه‌ای واحد راویان را هدایت کرد.

ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید با دشمن در فضای مجازی جنگید، فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.

سردار مسجدی در دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس استان سمنان سردار شهید محمد شعبانی با محوریت جهاد تبیین، در مرکز فرهنگی آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه این دوره براساس منویات رهبر انقلاب در راستای جهاد تبیین شکل گرفته است، افزود: دغدغه رهبر انقلاب روایتگری است و تاکیدات ایشان این است که نسل جدید آثار دفاع مقدس را حفظ و انتقال دهند بنابراین باید خاطرات را مکتوب و ضبط کرد.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید روایت درست و صادقانه باشد و اگر ما روایت نکنیم دشمن روایت می‌کند و آنطور که می‌خواهد تعریف و تحریف می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید رسالت خود را به خوبی ادا کنیم و امروز تکلیف ما از دوران دفاع مقدس سنگین‌تر است، به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بیان روایت تسخیر لانه جاسوسی و طبس اشاره کرد و افزود: رهبری در این موارد گلایه کردند که توجه نمی‌شود و باید در کتاب‌های درسی آورده شود.

مسجدی تاکید کرد: اگر امدادهای غیبی در جبهه نبود، ما به توفیقات نمی‌رسیدیم و اخلاقیات و معنویت و بصیرت در جبهه باید در روایات مورد توجه قرار گیرد و بیان شود و رهبری انقلاب تاکید دارند.

وی به جنگ روایت‌ها اشاره کرد و افزود: باید با دشمن در فضای مجازی جنگید، فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: توان ایمان و توکل به خدا و مدیریت ولایت فقیه در جنگ و فتنه‌ها سبب ایستادگی ملت ماست و باید راویان اشاره کنند و باید نکات کلی به جنگ و سبک زندگی شهدا و استان در دفاع مقدس در روایت‌ها بیان شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری