کد خبر:23358
پ

دشمن در تیررس شلیک/ شمارش معکوس برای انتقام سخت

این روزها اردوگاه دشمن خواب راحتی ندارد. خط انتقام گریبان قاتلان حاج قاسم را می گیرد

میدان اول:

به گزارش خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران، عقربه‌ها نفس زنان در میدان ساعت یکدیگر را تعقیب می کنند. گویی آنها هم تحمل شنیدن، گفتن و فریاد کشیدن این خبر را ندارند اما سرانجام یک ساعت بعد از ۱:۲۰ بامداد روز جمعه اولین پیام را به صحن جهان شلیک می کنند. کلماتی لرزان مانیتور شبکه خبری المیادین را به لرزه می‌اندازد که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس به شهادت رسید . فرسنگ ها آنسوی تر قلب سید حزب الله نیز به تپش می افتد . سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در توصیف آخرین دیدار خود با شهید سلیمانی گفته که منتظر این خبر بودم.  اولین ساعات صبح جمعه تهران، ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان هستی درشوکی فرورفت. خبر کوتاه اما محتوای آن از شدیدترین زلزله در جهان اثرگذارتر بود. به فاصله کوتاهی تیتر اول غول‌های رسانه‌ای و رسانه‌ها به شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی اختصاص داده شد.

تیپ خاص سردار حاج قاسم سلیمانی در جوانی+عکس

میدان دوم:
….. اینجا کسی صحبت نمی کند. دل ها موج می زند و چشمها بارانیست . لرزش شانه ها بارش باران اشک خود گویاترین زبان در اینجاست. خانه را نمی‌توان تحمل کرد. همه با هم از خانه بیرون می آیند. فوج فوج مردم از هر گروه و دسته از هر تیپ و طیف با هر نگاه و پوشش گریه کنان و سینه زنان خود را به مسیر تشییع پیکر ارباً اربای سردار افتخارآفرین، جبهه مقاومت سرلشکر شهید قاسم سلیمانی می رسانند بزرگترین تشییع تاریخ رقم می‌خورد. نظام سلطه، کاخ سفیدو مزدوران اروپایی و آسیایی آن، انگشت حیرت و وحشت به دندان می گزند. حرارت خشم میلیون‌ها ایرانی و غیر ایرانی از ترور مظلومانه ی شهید سلیمانی را اطراف خود احساس می کنند…..

۱۴ نکته ناب از زندگی سردار سلیمانی که باید بدانید

میدان سوم :
….. انتقام – انتقام فریاد یکپارچه جبهه مقاومت است…..
غرش ۶ موشک آسمان کوچک عراق را می شکافد و بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق را به تلی از خاک تبدیل می کند…..
به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، هنوز هم رسانه های آمریکایی- غربی در لابلای اخبار خود خبر یا گزارشی از آثار روحی و روانی و جسمی سربازان آمریکایی که به اسرائیل و آلمان منتقل شده بودند، منتشر می کند….. خط انتقام ادامه دارد.

مجموعه تصاویر گرافیکی شهید حاج قاسم سلیمانی - حوزه علمیه منصوریه شیراز

این روزها، مایک پمپئو در برابر دوربین ها برای حفاظت از خود التماس می‌کند و وحشت را رسماً فریاد می کشد. خط انتقام گریبان قاتلان حاج قاسم را می گیرد. این وعده الهی است.

زمان تحقق انتقام سخت فرا رسید

همچنان که برخی از اخبار حاکی است: یک کاروان ارتش آمریکا در قالب دو عملیات هدف حمله قرار گرفته است. با این حال، شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داد که به دو کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در جنوب عراق حمله شده است.

پایگاه «شبکه الاعلام المقاوم» نیز خبر داد که گروه موسوم به «قاصم الجبارین» مسئولیت هر دو عملیات را برعهده گرفته است.هنوز گزارش‌ دقیقی درباره تلفات جانی و خسارت‌های مادی ناشی از این حمله منتشر نشده است. کاروان‌های حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی مستقر در عراق طی ماه‌های اخیر بارها هدف انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، تنها دقایقی پس از این گزارش، منابع عراقی درباره حمله به کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در جنوب عراق، رسانه‌ها از حمله به یک کاروان دیگر آمریکا در مرکز عراق خبر دادند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند: پایگاه عین الاسد مجددا مورد حمله راکتی قرار گرفت. منابع عراقی خبر دادند که محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» (غرب عراق) هدف حمله راکتی قرار گرفته است. پایگاه خبری «شفق نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که با پنج راکت به پایگاه عین الاسد حمله شده است و سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در این پایگاه برای رهگیری راکت‌ها فعال شده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری