کد خبر:90694
پ

دستگیری ۸ سارق با پنج فقره سرقت در اردستان

فرمانده انتظامی اردستان از دستگیری هشت سارق با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ مصطفی صادق زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در پی وقوع یک سری سرقت در سطح شهرستان ماموران کلانتری ۱۱ اردستان موفق شناسایی و دستگیری هشت نفر سارق شدند.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت ها، موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به همه یگان های انتظامی تابعه ابلاغ شد.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: در این طرح ماموران کلانتری ۱۱ اردستان پس از اخذ دستور از مقام قضایی و انجام اقدام های لازم، موفق شدند این متهمان را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل نمایند.
سرهنگ صادق زاده گفت: متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد پنج فقره سرقت شامل سه فقره سرقت منزل ، یک فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، اموال کشف شده تحویل افراد مال باخته شد و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با قدرت و سرعت با متخلفان برخورد می کند،از همشهریان درخواست می کنیم برای پیشگیری از بروز سرقت و دیگر جرائم با مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری