کد خبر:90584
پ

دستگیری ۶ نفر سارق حرفه‌ای با کشف و ضبط اموال مسروقه در اهواز

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت : ماموران انتظامی در سه عملیات منسجم در کلانشهر اهواز موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر سارق حرفه‌ای با کشف و ضبط اموال مسروقه شدند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ حسین زلقی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت اظهارکرد: ‌ماموران کلانتری ۳۶ اهواز با گشت زنی فعال و هدفمند پلیسی ۲ نفر سارق سابقه دار را درحین سرقت شناسایی کردند که در عملیاتی ضربتی دستگیر و تعداد ۶ دستگاه موتور سیکلت هندا ۱۲۵ دارای سابقه کشف و ضبط کنند.

وی از دستگیری سه سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی به شیوه مشخص، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ اهواز قرار گرفت و با اقدامات پلیسی متهمان را در حال انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهشان شناسایی و نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز خاطرنشان‌کرد: پس از دستگیری و انتقال متهمان به همراه اموال مسروقه، با انجام تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع
ایرنا
کلیدواژه : پلیسسارق حرفه ای
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری