کد خبر:76034
پ

دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو و اعتراف متهم به ۵۰ فقره سرقت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو و اعتراف متهم به ۵۰ فقره سرقت مشابه خبر داد.

گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از خبرگزاری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو و اعتراف متهم به ۵۰ فقره سرقت مشابه خبر داد.

سرهنگ “محمد گودرزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به راننده یک دستگاه خودروی سواری که به طرز مشکوکی در یکی از خیابان های خلوت به آهستگی در حال حرکت بود مظنون می شوند و این فرد را زیر نظر می گیرند.

وی با بیان اینکه متهم از خودرو پیاده و مشغول باز کردن درب خودرو پارک شده در کنار خیابان می شود افزود: ماموران سریعا وارد عمل شده و طرح مهار سارق را عملیاتی کردند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به محض مشاهده ماموران پلیس سوار بر خودرو خود که کمی جلوتر پارک شده و به سرعت متواری می شود ادامه داد: در این عملیات پلیسی خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو ۳۲ فقره مدارک شناسایی و ۴ عدد گوشی مسروقه کشف شد و متهم در تحقیقات اولیه به ۵۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد. سرهنگ گودرزی با بیان سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

کلیدواژه : پلیسدستگیریسرقت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری