کد خبر:47006
پ

دزدی که شاه دزد شد/ دزدی عجیب اما ماهرانه از خط اصلی سوخت بندرعباس/کشف ۳۰هزار لیتر گازوییل+عکس

سوراخ کردن خط لوله اصلی سوخت بندرعباس و قاچاق سوخت، دزدی آشکاری است که پنهان مانده بود!

نیروی انتظامی هرمزگان موفق به دستگیری افرادی شد که به طرز ماهرانه‌ای با حفر زمین به عمق ۱۱ متر و رسیدن به خط لوله اصلی سوخت بندرعباس، آن را سوراخ و روزانه از آن برداشت گازوییل می‌کردند.

جزئیات دزدی عجیب اما ماهرانه از خط اصلی سوخت بندرعباس/کشف 30هزار لیتر گازوییل+عکس و فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شورای تأمین استان هرمزگان چندی قبل با مصوبه‌ای خواستار پیگیری جدی شناسایی عوامل سوراخ کردن خط لوله اصلی انتقال سوخت بندرعباس و سرقت محصولات نفتی می‌شود.

در این زمینه سردار جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان می‌گوید: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی، محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین را شناسایی کردند و محل را به طور دقیق و شبانه روزی مورد رصد و مراقبت قرار دادند تا عناصر اصلی و مجرمان را مورد شناسایی قرار دهند.

وی در همین زمینه ادامه داد: پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی در پی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی صورت گرفته، پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دو نفر از بزهکاران موضوع که در حال انجام سوخت گیری بودند، دستگیر کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران و به نقل از فارس، فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: ۴ نفر از دیگر مجرمان و عاملان این اقدام و قاچاقچیان سوخت دخیل در این پرونده نیز دستگیر شده‌اند و پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان و تعیین میزان دقیق سوخت به سرقت رفته از سوی اینان در دستور کار جدی پلیس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری