کد خبر:98328
پ

در پی حادثه واژگونی پراید درمحور راین امدادرسانی هوایی و زمینی انجام شد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با شاره به رخداد حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر پنج محور راین به کرمان گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه امدادرسانی هوایی و زمینی به مصدومان این حادثه انجام شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، دکتر سید محمد صابری روز شنبه افزود: ساعت ۸:۳۶ صبح امروز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر پنج محور راین به کرمان گزارش و بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در پی این حادثه یک دختر هشت ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و چهار نفر سرنشین دیگر این پراید نیز مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: مصدومان این حادثه همگی زن و با رده سنی ۱۷ تا ۴۱ ساله هستند که به منظور تسریع در اقدامات درمانی تکمیلی، اورژانس هوایی به راین اعزام شد و ۲ نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل کرد.

وی گفت: ۲ مصدوم دیگر این حادثه نیز ضمن دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم فوریت های پزشکی به صورت زمینی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری افزود: حال عمومی مصدومان حادثه واژگونی پراید در محور راین به کرمان پایدار گزارش شده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری