کد خبر:125905
پ

در طرح مقابله با مالخران و سارقین ۱۷۳ مجرم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در سومین مرحله از طرح مقابله و مبارزه با مالخران و سارقین، ۱۷۳ مجرم در جرائم مختلف دستگیر شدند که ۶۱ نفر از دستگیر شدگان سارق و ۲۱ نفر مالخر بودند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، در حاشیه نمایشگاه طرح برخورد با سارقین و مالخران با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح سرد نیز در این طرح کشف و ضبط شد، افزود: اگر مالخران نباشند سرقت‌ها نیز کاهش می‌یابد، زیرا امکان فروش مال مسروقه کاهش پیدا می‌کند و جایگاهی برای فروش اجناس سرقتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، تیم سارقان طلاجات بانوان نیز شناسایی شد، گفت: سارقان با شناسایی بانوان در محل‌‍‌های خلوت اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات بانوان می‌کردند، لذا متهمان پس از دستگیری از سوی مالباختگان شناسایی و جهت رسیدگی به مقام قضایی معرفی خواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین به کشف مقادیر قابل توجهی وسایل دندان پزشکی قاچاق اشاره کرد و افزود، عوامل کلانتری دولت آباد موفق شدند در حدود یک میلیارد تومان وسایل دندانپزشکی قاچاق را از تریلی در حال عبور کشف کنند، این اقلام به صورت جاساز و در قالب قاچاق در حال ورود به کشور و عرضه در بازار بود.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی ضمن قدردانی از تمامی شهروندان بابت همکاری به موقع با پلیس افزود: با هرگونه اخبار و اطلاعاتی که موجب ناامنی و اخلال در نظم برای مردم شود به جدیت، قاطعانه و سرسختانه برخورد خواهد شد.

منبع
صداوسیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری