کد خبر:15562
پ

دریافت کنندگان حقوق های نجومی را معرفی کنید/ اعلام اسامی نجومی بگیران

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی گفت: دبیرخانه‌ای برای دریافت گزارش‌های مردمی درباره نجومی‌بگیران راه اندازی می شود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مالک شریعتی رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی از انتشار لیست نجومی‌بگیران در آینده نزدیک خبر داد.

اگرچه پیش از این هم مسئولان از انتشار لیست نجومی‌بگیران خبر داده بودند اما شریعتی در گفت‌وگوی تلویزیونی امروزگفت: اسامی نجومی‌بگیران به زودی اعلام می‌شود. هدف اصلی ما رفع خلاء‌های قانونی و بستن روزنه‌های فساد برای جلوگیری از تکرار پرداخت‌های نجومی بوده و به زودی دبیرخانه‌ای برای دریافت گزارش‌های مردمی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هم مطالبه‌ای که داشتند این بود که این مسئله برای مردم هضم نشده است. چطور فردی ماهانه حدود ۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و فردی بالای ۵۰ میلیون تومان دریافتی دارد. مصادیق را نیز ان‌شاءالله به مردم معرفی خواهیم کرد.

شریعتی ادامه داد: فهرستی از قبل تهیه شده بود مبنی بر اینکه شرکت‌های دولتی که در حوزه نفت و گاز و بانک و بیمه فعال هستند در صدر لیست نجومی بگیران قرار دارند و متاسفانه این موضوع حقیقت دارد. البته گزارش‌هایی نیز تاکنون به دست ما رسیده که هنوز منتشر نشده، اما به زودی منتشر خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مشخص شدن اعضای کمیته تحقق و تفحص از حقوق‌های نجومی خبر داده بود.

وی در شهریورماه سال جاری گفته بود، نهایتاً ظرف مدت شش ماه بیشترین حقوق‌های نجومی با ارائه مدارک و اسامی دریافت نهادها و ارگان‌هایی که حقوق نجومی دارند معرفی می‌شوند. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری