کد خبر:81007
پ

دروازه‌بان پیکان به شعار هواداران پرسپولیس واکنش نشان داد

مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان به شعار هواداران پرسپولیس علیه خودش واکنش نشان داد.

واکنش دروازه‌بان پیکان به شعار هواداران پرسپولیس/ مظاهری: از اتلاف وقت بدم می‌آید

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رشید مظاهری پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: به هر حال قبل بازی اتفاقاتی افتاد و بچه‌ها از برخی مسائل گلایه داشتند. نمی‌توانم خیلی راحت صحبت کنم اما از یک نفر در باشگاه خیلی ناراحت بودیم. اگر به جای آزادی، در ورزشگاه انقلاب کرج بازی می‌کردیم، شاید نتیجه یک چیز دیگر بود. به هر حال این بازی تمام شد.

وی درمورد اینکه آیا دلیل ناراحتی‌اش از آن فرد در باشگاه، انتقال بازی به ورزشگاه آزادی است، گفت: باید از این موضوع بگذریم. نمی‌خواهم اسم بیاورم. می‌توانستند ورزشگاه آزادی را انتخاب نکنند اما انتخاب کردند و ما هم خیلی خوب بازی کردیم. همه بچه‌های پیکان ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ ساله هستند. باید با این بازیکنان به مجتبی حسینی تبریک گفت. این بازی زیبا را مقابل پرسپولیسی که انجام دادیم که هر تیمی نمی‌تواند مقابل این تیم بزرگ به این شکل بازی کند.

دروازه‌بان پیکان درمورد اتلاف وقت نکردنش برخلاف برخی از دروازه‌بان‌های دیگر، توضیح داد: من گلری نیستم که اهل این کارها باشم. همیشه از اینکه خودم را روی زمین اندازم، بدم می‌آید و دروازه‌بانی که چنین کاری انجام می‌دهد، روحیه تیمش را پایین می‌آورد. 

مظاهری درخصوص شعار هواداران پرسپولیس علیه خودش، پاسخ داد: با توجه به سابقه استقلالی‌ام طبیعی بود از هواداران پرسپولیس این هجمه و فحاشی‌ها را بشنوم. این موضوع ناراحت‌کننده است اما از طرفی لذت فوتبال به همین کری‌ها است. گلایه‌ای از آن‌ها ندارم.

وی درمورد پنالتی پرسپولیس، گفت: چیزی که من دیدم، پنالتی نبود.  پریرا خودش را روی زمین انداخت اما برای اینکه بنیادی‌فر در جریان بازی روحیه‌اش را از دست ندهد، گفتم تصمیمش درست بود. چیزی را که با چشم خودم دیدم، در آن لحظه احساس کردم پنالتی نبود اما به این دلیل که شاید اشتباه کرده باشم، همان لحظه چیزی نگفتم.

پایان پیام/

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری