کد خبر:130700
پ

درخواست برگزاری جلسه غیر علنی مجلس درباره سیاست‌های دولت نسبت به وضعیت غزه و فلسطین

نماینده مردم بافق در مجلس ضمن درخواست از رئیس مجلس برای حضور در دیگر کشورها در جهت حمایت از غزه، خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای ارائه اطلاعاتی پیرامون سیاست‌های دولت و نحوه کمک رسانی به مردم غزه شد.

درخواست برگزاری جلسه غیر علنی مجلس درباره سیاست‌های دولت نسبت به وضعیت غزه

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از تسنیم، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مهرماه) قوه مقننه در تذکری شفاهی خطاب به قالیباف رئیس مجلس با توجه به شرایط غزه، گفت: هم اکنون شرایط سخت و اسفباری برای غزه ایجاد شده است و مردم این منطقه روزهای سختی را می گذرانند.

وی در همین راستا افزود: بنابراین انتظارمان این است که حداقل همانطور که وزرای انگلیس و دیگر کشورها و مسئولان آمریکا راه افتاده اند و در حمایت از رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف می روند، حضرتعالی نیز در این زمینه حرکتی انجام دهید.

نماینده بافق در مجلس ادامه داد: البته بنده خبر دارم شما در این زمینه با مسئولان تعدادی از کشورها تماس داشته اید، ولی نیاز است در برخی جاها حضوری بروید، چرا که غزه در شرایط بسیار سختی قرار دارد.

صباغیان بیان کرد: اینکه در مجلس اعلام حمایت کردید، اقدام خوبی است، ولی واقعیت این است که این موضوع بسیار مهم بوده و جنابعالی باید در این زمینه حضور بیشتری داشته باشید، ضمن اینکه لازم است در مجلس جلسات غیرعلنی برگزار شود تا نمایندگان در جریان سیاست های دولت نسبت به وضعیت حماس و کمک به آنها قرار گیرند، چرا که اطلاعات کنونی ما تفاوتی با شهروندان عادی ندارد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری