کد خبر:94494
پ

دبیر شورای عالی امنیت بر تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد

دقایقی پیش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توضیح نشست کمیسیون با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: احمدیان با اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد.

تاکید دبیر شورای عالی امنیت بر تنقیح قوانین با توجه به روزآمد شدن مسائل کشور

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر دوشنبه میزبان علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب ایشان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات دریابان علی شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیتی کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با این دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی تصریح کرد: احمدیان در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه مجلس از همکاری کمیسیون تخصصی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی استقبال کرد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری