کد خبر:31443
پ

خط تماس مردم با ۳۶۱ درجه| لطفا رفتار مدیران خاطی را گزارش کنید!

با توجه به رفتار متکبرانه برخی از مسئولان، مردم می‌توانند از این پس هرگونه رفتار مدیران خاطی را به تحریریه ۳۶۱ درجه ایران گزارش کنند.


به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، برخورد قاطعانه و البته قانونمدارانه احمد وحیدی وزیر کشور با فرماندار خاطی و قلدرماب، موجی امیدوارانه به دولت وفاق ملی آیت الله رئیسی در میان جامعه و به ویژه گروه‌ها و افراد فرودست و مظلوم جامعه برانگیخته است.

افکارعمومی و مردم هنوز به خاطر دارند که چگونه عباس آخوندی وزیر قلدر وزارت راه و شهرسازی دولت روحانی که با ادبیاتی مزخرف و رفتاری لات مآبانه حرمت بانوی خبرنگار محجبه صدا و سیما را در برابر دوربین های تلویزیونی در حیات دولت شکست اما واکنش مدعیان اصلاح طلبی را نیز به خاطر سپرده‌اند که با خنده‌های جگرخراش و سکوت بود.

اگرچه مصادیق فراوانی را می‌توان از رفتار متکبرانه رئیس دولت گذشته و برخی از وزرای کابینه وی در مواجهه با حتی مدیران میانی دولت خود، فهرست کرد، اما روی سخن این نوشتار با مردم و افکارعمومی است که از این پس هرگونه رفتار مدیران خاطی را با شماره تلفن ۰۹۰۵۲۵۵۸۰۸۲ -۰۲۱۲۸۴۲۰۳۶۱ به تحریریه ۳۶۱ درجه گزارش کنند.

تحریریه ۳۶۱ درجه پیگیری مستمر این گونه اخبار و گزارشات را جزو وظایف ذاتی خود می‌داند و بر عهد خود با مردم برای اطلاع رسانی دقیق و برخورد صریح با تخلفات استوار است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری