کد خبر:10659
پ

خشم و عصبانیت بلندگوهای تبلیغاتی اصلاح‌طلبان و روحانی از آغاز سفرهای استانی رئیسی

رسانه‌های اصلاح‌طلبی برای شبهه‌آفرینی درباره توانایی و کارامدی دولت آیت‌الله رئیسی برنامه‌ریزی می‌کنند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بررسی محتوایی رسانه‌های همسو با اصلاح‌طلبان و دولت روحانی از سناریوی پیچیده و خاص این گروه از رسانه‌های مکتوب و مجازی پرده بر می‌دارد.

برپایه این گزارش، نویسندگان و برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب کوشیده‌اند تا با چشم‌پوشی از شکل‌گیری دوباره موج امید در جامعه و میان مردم به واسطه طرح‌ها و برنامه ها و به ویژه حضور بدون تکلف آیت‌الله رئیسی در میان مردم، تصویری مبهم از آینده را فراروی مردم قرار دهند.

رسانه‌های اصلاح‌طلبی و همسو با دولت روحانی همچنین بدون هیچ اشاره‌ای به زمین‌گیری رئیس و دولتمردان دولت گذشته و رهایی بازار، مدیریت امور کشور و …برای شبهه‌آفرینی درباره توانایی و کارآمدی دولتمردان کابینه آیت‌الله رئیسی تلاش می‌کنند!

این گروه از رسانه‌ها که طی ۸ سال گذشته، نه تنها هیچ اشاره‌ای به مطالبات و وعده‌های حسن روحانی نداشته و هرگونه مطالبه‌گری در این باره را با تمسخر و تحقیر و تهدید پاسخ‌ گفته‌اند،‌اکنون بررسی وعده‌های آیت‌الله رئیسی را در دستور کار خود دارند و آشکارا اعلام کرده‌‌اند که به فهرست برداری از وعده‌ها مشغولند و در کمتر از چند ماه دیگر به مطالبه تحقق آن ها می‌پردازند!

رسانه های اصلاح طلب همچنین بدون اشاره به بازتاب گسترده سفر‌های استانی آیت الله رئیسی و شکل‌گیری امواج امید و نشاط در سراسر کشور نسبت به حضور مدیری که به جای پشت میز نشینی در کف صحنه و رو در رو با مردم به حل و فصل مشکلات می پردازد،‌ تقلا می‌کنند تا این سفرها را نمایشی توصیف کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری