کد خبر:58190
پ
معاون پژوهش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران رکن مهم فرهنگ سازی جامعه هستند

ایمان سبحان نژاد صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار، افزود: نقش بی بدیل رسانه‌ها در تحولات جامعه محسوس بوده و رسانه‌ها در رشد و تعالی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تعیین کننده هستند

خبرنگاران رکن مهم فرهنگ سازی جامعه هستند

یاسوج_ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خبرنگاران رکن مهم فرهنگ سازی جامعه هستند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، ایمان سبحان نژاد صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار، افزود: نقش بی بدیل رسانه‌ها در تحولات جامعه محسوس بوده و رسانه‌ها در رشد و تعالی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تعیین کننده هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار داشت: شهید صارمی خبرنگاری جسور و شجاع در عرصه اطلاع رسانی بود که با نثار خون خود توانست حقیقت «نون والقلم» را عینیت ببخشد.

سبحان نژاد مکتب و رسالت اصلی خبرنگاران را الگو گرفته از مکتب حضرت زینب (س) دانست و افزود: همانطوری که حضرت زینب (س) روایتگر قیام تاریخی عاشورای حسینی و افشا کننده چهره یزیدیان زمانش بود، امروزه خبرنگاران هم با تاسی از آن حضرت راوی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برملا کننده نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح این مرز و بوم هستند.

سبحان نژاد روز خبرنگار را فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم این قشر فرهیخته برشمرد و گفت: خبرنگاران مهندسان افکار عمومی جامعه هستند.

وی افزود: اگر خبرنگاران از وظیفه اصلی و اخلاق حرفه‌ای خود فاصله بگیرند، جامعه در ابعاد مختلف دچار آسیب و انحطاط می‌شود.

سبحان نژاد خبرنگاران را رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در فرایند مسیر توسعه نقش مهمی دارند که باید حمایت شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تسلیت ایام محرم از برنامه‌های ویژه روز خبرنگار در آموزش و پرورش خبر داد.

سید ولی موسوی افزود: با همکاری بسیج رسانه و آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت روز خبرنگار تدارک دیده شده که بزودی اعلام خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری