کد خبر:108946
پ

حمله زامبی ها!

خون آشامان حمله کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و ده‌ها شهرک نشین به زمین‌های خصوصی متعلق به شهروندان عرب نزدیکی شهرک عیلبون در داخل اراضی اشغالی یورش بردند.

به نقل از خبرگزاری سما، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت  داخلی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به عنوان جشن ساخت کانون شهرک سازی “رمات اربیل” به این اراضی یورش بردند؛ کانونی که پس از تصویب احداث آن توسط کابینه ساخته شد.

همزمان هزاران صهیونیست در ورودی خیابان منتهی به کانون “رمات اربیل” علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و طرح تغییرات قضایی تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان در میان حضور نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به اراضی شهروندان عرب رفتند که کانون رمات اربیل در آن ساخته شده است.

آنها که با کابینه نتانیاهو مخالف هستند علیه بن گویر شعارهایی همچون تروریست و خرابکار سر دادند و پلیس نیز تعدادی از آنها را بازداشت کرد.

در همین راستا، محمد زعلی سویطی حجیرات، یکی از مالکان زمین‌های منطقه تصرف شده گفت: من قبل از تشکیل اسرائیل اینجا هستم و از این سرزمین تکان نخواهم خورد.

وی افزود: من اینجا زیر درختان و در چادر زندگی می‌کنم و از جای خود تکان نمی‌خورم، آنها به اینجا نزدیک من آمدند و من از زمین خود که از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم به ارث برده‌ام، تکان نمی‌خورم.

منطقه‌ای که کانون «رمات اربیل» در آن ساخته شده در حدود سه کیلومتری شمال شهرک عیلبون قرار دارد که شهرک نشینان از گروه «جوانان تپه» حدود ۱۶ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۷ آن را تصرف کردند؛ اما کابینه رژیم صهیونیستی در آن زمان با ماندن شهرک نشینان در آنجا موافقت نکرد و برخی از ساختمان‌های سیار را تخلیه کرد و تنها دو ساختمان را نگه داشت.

اما کابینه نتانیاهو اخیراً به عنوان بخشی از طرح‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی در الجلیل و النقب، قانونی کردن این کانون را با هدف اسکان ۵۰۰ خانواده یهودی اعلام کرد.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری