کد خبر:173401
پ

حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم! + جزییات

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در خصوص کشته شدن و زخمی شدن ۲ مامور نیروی انتظامی و حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد.

حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم! + جزییات

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ اسفند یک مورد فوریت های پلیسی خانوادگی به پلیس گزارش شد که وقتی ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند که یک آقا اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کرده و در پی این تیراندازی یک مامور انتظامی کشته و یک مامور دیگر زخمی شد.

وی اظهار کرد: عامل تیراندازی دستگیر شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در رابطه با حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: این حادثه نیز از سوی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و بررسی است.

ملک حسینی بیان کرد: حمله به منازل ۳ داوطلب دیگر انتخابات از سوی این داوطلبان تکذیب شد.

گفتنی است که برخی افراد ناشناس دوشنبه شب حدود ساعت ۱۹و ۳۵دقیقه دقیقه در بلوار بویراحمد یاسوج و جلوی یک باشگاه ورزشی، میثم روزستان، یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم مورد حمله قرار داده و از محل حادثه فرار کردند.

روزستان مورد اصابت ساچمه و برخی از دیگر اعضای بدن وی مورد اصابت چاقو، قمه و چماق قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربان توسط نیروهای امنیتی، نظامی و قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می‌شود که در فضای مجازی حمله به ۳ داوطلب دیگر انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه منتشر شده بود که دادستان آن را تکذیب کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری