کد خبر:21827
پ

حمایت ارتش در مقابله با امیکرون/ دانشجویان آماده ورود به میدان باشند

معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشجویان به عنوان مدیران و فرماندهان مطلوب در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب باید آماده ورود به عرصه و میدان باشند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امیر دریادار حبیب الله ستاری معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش با بیان اینکه آمادگی کامل و ۱۰۰ درصد برای مقابله و مبارزه با سویه جدید کرونا داریم، گفت: همانند زمان‌های قبلی در زمینه مبارزه با سویه جدید، بیمارستان‌ها، کادر پزشکی و نقاهتگاه‌های ارتش برای خدماتی دهی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: همچنین بیمارستان صحرایی آمادگی کامل دارند و ارتش با جدیت به این موضوع پرداخته و آن را دست کم نگرفتیم زیرا باید آمادگی را حفظ کنیم تا غافلگیر نشویم.

وی بیان کرد: هرجا دولت اعلام نیاز کند در خدمت هستیم و هرجا هم تاکنون اعلام نیازکرد، خدمت رسانی کردیم.

دریادار سیاری با اشاره به همایش الگوی مطلوب فرماندهی مطلوب اظهار داشت: دانشجویان به عنوان مدیران و فرماندهان مطلوب در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب باید آماده ورود به عرصه و میدان باشند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش به مهر گفت: در این همایش‌ها، الگوی مطلوب فرماندهی مطرح می‌شود و در دیگر همایش به ابعاد مختلفی از آن پرداخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری