کد خبر:82435
پ

حماس: مقاومت در میدان جنگ یکپارچه و متحد است

بکه تلویزیونی الجزیره قطر از شلیک دستکم شش فروند موشک مقاومت فلسطین به سمت شهرک های صهیونیست نشین سدیروت و عسقلان خبر داد.

حماس: مقاومت در میدان نبرد متحد و یکپارچه است/ با قدرت در میدان حاضر هستیم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران از پایگاه خبری العهد، «عبد اللطیف القانوع» تأیید کرد که حملات یکپارچه و متحد مقاومت، بخشی از روند پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه پاسخ مقاومت یک وظیفه و اصل در قبال هر تجاوز است، گفت: مقاومت در این زمینه متحد است و برای بازداشتن دشمن، با قدرت در میدان حضور دارد و به آن اجازه نمی دهیم که بحران‌هایش را صادر کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس وارد خط پاسخ به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی، چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر از شلیک دستکم شش فروند موشک مقاومت فلسطین به سمت شهرک های صهیونیست نشین سدیروت و عسقلان خبر داد.

این شبکه افزود: دومین موج حملات موشکی مقاومت فلسطین نیز مناطق صهیونیست نشین اشکلون و شعار هنیعیف در داخل سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد.

صدای آژیر خطر نیز در شهرک های صهیونیست نشین سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم در سرزمین های اشغالی به صدا در آمده است.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که دستکم ۲۶ فروند موشک تاکنون به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک شده است.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش نیز در موج دیگر حملات هوایی خود به شهر خانیونس در جنوب نوار غزه دستکم یک شهروند فلسطینی را شهید و دستکم یک نفر دیگر را زخمی کرد. به این ترتیب شمار شهدای حملات دیروز و امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۶ نفر افزایش یافت.

گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه از جمله جنبش های حماس و جهاد اسلامی روز گذشته در چارچوب «اتاق عملیات نظامی مشترک» خود بر پاسخ واحد و یکپارچه به جنایت رژیم صهیونیستی در این منطقه تاکید کردند و مقامات بلندپایه جنبش حماس از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش نیز درباره وحدت گروه های فلسطینی و لزوم پاسخ به این جنایت سخن گفتند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری