کد خبر:147631
پ

حماسه ۹ دی؛ شکست جنگ تمام عیار آمریکایی – صهیونیستی مقابل ملت ایران

رئیس ستاد مرکزی یوم الله­ ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ جنگ تمام عیار آمریکایی -­ صهیونیستی برای براندازی بود، اما ملت هم دشمن متوهم را در ۹ دی سر جای خود نشاند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از صدا و سیما،­ علی محمد نائینی در جلسه این ستاد یادآور شد: در آن روز تاریخی ملت با همه ظرفیت و نگاه غیر جناحی به میدان آمد و همبستگی خود را در برابر دشمنان نشان داد.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی را نمیتوان بدون توطئه جهانی قدرت‌ها علیه ملت تفسیر کرد، چون آن‌ها علنا می‌گفتند کار نظام تمام است، اما مردم آن را خنثی کردند.

وی افزود: در باره این حماسه ماندگار باید اقدامات تبیینی با نگاه راهبردی و مسئله شناسی صورت گیرد و روز‌های منتهی به این روز در فضای عمومی کشور جلوه گر باشد.

نائینی با اشاره به تقارن بزرگداشت امسال با تحولات فلسطین گفت: فلسطین همچنان باید در اولویت توجهات باشد و ما در آینده علاوه بر اینکه شاهد پیروزی‌های مقاومت خواهیم بود­

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی با بیان اینکه  بزرگداشت ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی و انتخابات مهم اسفند را پیش رو داریم که در معادلات و تحولات سیاسی منطقه تعیین کننده است، افزود : .همزمان با سالروز حماسه تاریخی مردم در ۹ دی ۱۳۸۸، ­مراسم ­مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری