کد خبر:199630
پ

حضورزاکانی به صورت همزمان در انتخابات و شهرداری منعی ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: چنانچه شهردار تهران بتواند در ایام انتخابات ریاست جمهوری همزمان کارهای شهرداری را نیز پیش ببرد، حضور وی به صورت همزمان در انتخابات و شهرداری منعی ندارد.

حضور همزمان زاکانی در شهرداری و در انتخابات منعی ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: چنانچه شهردار تهران بتواند در ایام انتخابات ریاست جمهوری همزمان کارهای شهرداری را نیز پیش ببرد، حضور وی به صورت همزمان در انتخابات و شهرداری منعی ندارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با مرخصی شهردار تهران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به محض اینکه شورای نگهبان نتایج را اعلام کند، شهردار تهران نیز می‌تواند مرخصی بگیرد چرا که نمی‌تواند همزمان در شهرداری برای انتخابات کارها را انجام بدهد و به تبع جانشین شهردار تهران در این ایام امور را دنبال خواهد کرد و مسئله پیچیده‌ای نیست.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: هر وقت که شهردار تهران به این نتیجه برسد که دیگر به لحاظ زمانی فرصت نمی‌کند به کارها برسد باید مرخصی بگیرد. در مورد اینکه به صورت همزمان هم در حوزه انتخابات و هم امور شهرداری کار کند یک مقدار مشکل است و شاید عملی نباشد اما اگر بتواند این کار را بکند مشکل قانونی در این زمینه وجود ندارد.

چمران همچنین در ارتباط با دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز، ابتدا نطق پیش از دستور مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ارائه خواهد شد و در ادامه نیز گزارش محله‌گردی قرائت می‌شود.

وی افزود: لایحه تشکیل سازمان زنان و خانواده و گردشگری شهرداری تهران نیز امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز حسابرسی چند شرکت و سازمان شهرداری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با اختلال پیش آمده صبح امروز در خط ۳ مترو گفت: قرار بر این بود که اطلاعات دقیقی در مورد این اختلال داده شود و مسئله را بررسی و اعلام خواهیم کرد.

منبع
تسنیم
کلیدواژه : شهرداری تهران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری