کد خبر:174885
پ

حزب الله یک تانک رژیم صهیونیستی را منهدم کرد+فیلم

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت پس از گذشت ۱۵۶ روز از جنگ، رسما می‌توانیم اعلام کنیم که کابنیه جنگ در منطقه شمال شکست خورده، تسلیم حزب الله شده و پرچم سفید را برافراشته است.

  به گزارش­ ۳۶۱ درجه ایران کانال تلگرامی شبکه «المنار» لبنان تصویری از اقدام نیرو‌های مقاومت اسلامی «حزب الله» در هدف قرار دادن تانک «نمیرا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی المالکیه منتشر کرد.

اذعان صهیونیست‌ها به هزینه سنگین رویارویی با حزب الله
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند اسرائیل در نتیجه رویارویی با حزب الله هزینه‌های سنگینی متحمل شده است.

بر اساس گزارش این رسانه ها، از جمله هزینه‌هایی که اسرائیل می‌پردازد، می‌توان به اختلال در بافت زندگی، آسیب‌های اقتصادی، تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی، نظامی و امنیتی اشاره کرد و پایگاه میرون و مقر فرماندهی شمال از جمله زیرساخت‌های نظامی هستند که تا کنون آسیب دیده اند.

روز سخت برای اشغالگران زیر آماج موشک‌های حزب الله
کانال تلگرامی شبکه «القسطل» به نقل از رسانه‌های عبری نوشت: حزب الله تاکتیک شلیک موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تغییر داده و شلیک موشک‌های با مسیر منحنی را افزایش داده است. ضمن آنکه امروز روز سختی برای (بخش های) شمالی سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود و حزب الله بیش از ۷۰ موشک به سمت مواضع ارتش شلیک کرد.

حمله موشکی حزب الله به محل حضور نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه برکه ریشا
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه اعلام کرد که رزمندگان ما محل استفرار نظامیان دشمن صهیونیست در اطراف پایگاه نظامی «برکه ریشا» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک‌های «برکان» هدف قرار دادند.

لیبرمن: رسما اعلام می‌کنیم کابینه جنگ در منطقه شمال شکست خورده است
به گزارش کانال تلگرامی سما، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از گذشت ۱۵۶ روز از جنگ، رسما می‌توانیم اعلام کنیم که کابنیه جنگ در منطقه شمال شکست خورده، تسلیم حزب الله شده و پرچم سفید را برافراشته است.

گزارش شبکه الحوار از احتمال تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
شبکه الحوار در ابتدا سخنانی از «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر کرد که گفت: بعد از اینکه رژیم صهیونیستی را در باتلاق جنگ غزه غرق کردند، کابینه اسرائیل در حال برنامه ریزی برای عملیات زمینی در لبنان است.

مهندس عملیات زمینی در لبنان ژنرال چیکو تامیر است. او تهیه کننده طرح‌های زمینی در نوار غزه است. هرتسی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی او را مسئول تهیه طرحی برای حمله زمینی به لبنان تعیین کرد.

براساس گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم ۷ روز مهلت مقر کرده است تا در خصوص اختلافات مرزی و بازگشت آوارگان به یک راه حل سیاسی با لبنان برسد. بطوری که برخی کشور‌های اروپایی را در جریان این مهلت قرار داد. اگر در مهلت مقرر توافقی انجام نگیرد این رژیم اقدام به تجاوزی گسترده به جنوب لبنان خواهد کرد. این درحالی است که حزب الله هرگونه توافق با این رژیم را در سایه ادامه تجاوز به غزه رد می‌کند.

برخی اطلاعات حاکی از آن است که تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان در پایان بهار یا ابتدای تابستان خواهد بود. این درحالی است که مرز‌های جنوبی شاهد تبادل آتش و بمباران بین حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی است که منجر به کشته و زخمی شدن افرادی از طرفین شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری