کد خبر:141405
پ

حزب الله با انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی در نوار مرزی لبنان به اسرائیل هشدار دادند

نیرو‌های مقاومت حزب الله بامداد روز شنبه، با انهدام پهپاد رژیم صهیونیستی در نوار مرزی لبنان به ارتش صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، آقای حسن عظیم زاده، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مستقر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه خبر از عملیات روز شنبه حزب الله گفت.

سؤال : از جزئیات عملیات های امروز حزب الله و آخرین تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی بفرمایید.

عظیم زاده : حزب الله لبنان بامداد امروز اولین عملیات خودش را انجام داد ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد شنبه به وقت محلی، پهپاد هرمس ۴۵۰ نظامیان صهیونیست را بر فراز شمال اراضی اشغالی در محدوده نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی هدف قرار داد. بعد از آن در بیانیه اش تأکید کرد که لاشه این پهپاد در منطقه عسب الجلیل سقوط کرده است، تصاویر آن را هم ساعتی قبل حزب الله لبنان منتشر کرد.

رسانه های مختلف از این عملیات حزب الله بعنوان شکار بزرگ یاد می کنند و همچنین یک پیام هشدارآمیز به نظامیان صهیونیست بخصوص به پهپادهای متجاوز آنها و جنگنده های متجاوز نظامیان صهیونیست بود.

سه پایگاه نظامی را هم امروز حزب الله هدف قرار داد، حدبلبستان، راهب و بیاض پایگاه های نظامیان صهیونیست بودند که با موشک های هدایت شونده و سایر سلاح های سنگین هدف قرار گرفتند. دو تجمع نظامیان صهیونیست یکی در نزدیکی پایگاه اشتولا و دیگری در خلعت ورده هدف قرار گرفت، مرکز مهم فرماندهی نظامیان صهیونیست در وادی السعسع توسط موشک های هدایت شونده هدف قرار گرفت و در آخرین عملیات پادگان نظامی رامین بار دیگر مثل چند روز گذشته هدف موشک های هدایت شونده و سلاح های سنگین حزب الله قرار گرفت.

نظامیان صهیونیست هم از صبح شنبه با جنگنده توپخانه و پهپادهای مسلح شان مناطق مختلفی در جنوب لبنان را ازجمله اطراف رأس ناقوره مثل چند روز قبل ایتاشعب و الماشعب، یارون، یارین و مناطقی در محدوده ای که ما هستیم یعنی در محدوده خیام و مرجعیون، عدیسه، کفرکلا اینها را هدف قرار دادند، متأسفانه شاهد بودیم که باز هم از بمب های ممنوعه فسفری استفاده کردند، همچنین نظامیان صهیونیست با استفاده از بالگردهای آپاچی آمریکایی ، مناطق بلیدا و عیترون را هدف قرار دادند، صدای آژیر خطر ساعتی قبل بر فراز مناطق مختلف در الجلیل شنیده شد، ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد و از نیروهای احتیاط ارتش رژیم خواست که باز هم در شهرک های اشتولا، شلومی، نهاریا، مارگالیوت و کریات شمونه در پناهگاه ها باشند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری