کد خبر:21710
پ

حرکت مترو به روال قبل بازگشت

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از آغاز حرکت قطارهای مترو از کرج به سمت تهران خبر داد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، عبدالمطهر محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: با تلاش همکاران شرکت بهره برداری مترو تهران و سایر همکاران در شهرداری تهران مسیر حرکت قطارهای مترو از شهر کرج به سمت صادقیه تهران بازگشایی و آماده مسافرگیری است و امیدوارم مسیر تهران به کرج نیز بازگشایی شود.

شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز ساعتی پیش گفته بود: هم‌اکنون همه اقدامات لازم برای آزادسازی خط مترو تهران کرج در حال انجام است تا بتوانیم خط شمالی را آزاد کنیم و اولین سرویس از صادقیه به کرج برود.

شایسته اصل با بیان اینکه همکاران ما تا صبح برای آزادسازی خط جنوبی تلاش می‌کنند، افزود: با تلاش همکاران و به امید خدا خط جنوبی تا صبح آماده و پس از مناسب‌سازی راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در رابطه با دلیل حادثه نیز گفت: همان‌طور که قول داده بودیم گزارش اولیه را امشب اعلام می‌کنیم اما گزارش نهایی پس از بررسی‌های نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

صبح امروز چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح، قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد. این حادثه ۲۲ مصدوم داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری