کد خبر:134286
پ

حجت الاسلام ذوالنوری: رویای نیل تا فرات تنها بخشی از نقشه رژیم صهیونیستی است

نایب رئیس مجلس گفت: رویای نیل تا فرات تنها بخشی از نقشه رژیم صهیونیستی است اگر امروز جلوی بحران غزه گرفته نشود، کرانه باختری هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از خانه ملت؛ همزمان با حضور هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در یکصد و چهل و هفتمین مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در آنگولا، نشست جانبی پارلمان‌های کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی نیز برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در نشست پارلمان‌های کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی که بیش از ۴۰ کشور اسلامی حضور داشتند و در خصوص آخرین تحولات فلسطین بحث و تبادل نظر صورت گرفت، طی سخنانی گفت: اگر امروز جلوی بحران در غزه گرفته نشود، کرانه باختری هدف قرار خواهد گرفت.

رویای نیل تا فرات تنها بخشی از نقشه رژیم صهیونیستی است و این رژیم خطری برای تمام بشریت است. نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به معنای همه جهان نیست، اتحاد کشور‌های اسلامی را خواستار شد و تصریح کرد:کشور‌های آفریقایی مزه تلخ اشغال را چشیده اند و در زمینه وحدت می‌تواند تاثیرگذار باشند.

مجتبی رضاخواه، عباس گلرو، مرتضی آقاتهرانی، مهدی آقاجعفری سفیر اکردیته ایران در لواندا، نیز در این نشست نائب رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند. 
بر اساس این گزارش؛ در این نشست سخنرانان کشور‌های مختلف در ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مساجد، بیمارستان‌ها، کلیسا و منازل مسکونی بر لزوم تقویت همکاری‌ها بین امت اسلامی تاکید کردند وکشور‌های اسلامی حاضر همچنین خواهان پایان کشتار کودکان، زنان و شهروندان غیرنظامی و جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

منبع
صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری