کد خبر:12922
پ

حاشیه مراسم معارفه/ استاندار سیلی خورد

یکی از حاضران مراسم معارفه استاندار جدید استان آذربایجان شرقی با حمله فیزیکی به وی نظم جلسه را به هم زد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مراسم معارفه عابدین خرم استاندار استان آذربایجان شرقی که امروز صبح با حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

برپایه این گزارش به نقل از فارس، در ابتدای قرارگرفتن خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین  اقدام به برخورد فیزیکی با استاندار منتخب کرد و موجب شد برای لحظاتی نظم جلسه بهم بریزد.

این فرد ابتدا ضربه‌ای از پشت سر به خرم وارد کرد و سپس اورا هل داد. با دخالت ماموران حراست سالن بلافاصله فضای جلسه به حالت عادی برگشت، انگیزه های این فرد خصومت شخصی عنوان شده است. 

بعد از چندلحظه مراسم به حالت عادی بازگشت و سخنرانی استاندار منتخب هیأت دولت ادامه یافت.

عابدین خرم در ادامه ضمن حفظ آرامش خود، سخنانش را ادامه داد و با اشاره به اینکه روزهای گذشته عده‌ای تهدید کرده بودند که قرار است اتفاقی در این مراسم رخ دهد، ابراز داشت: منافقین بارها در طول دوران خدمتم مرا تهدید کرده‌اند و ما با این اتفاقات از مسیر انقلاب متوقف نمی‌شویم.‌ همه ما فدای راه ائمه اطهار(ع)، رهبری و شهدا هستیم که برای اعتلای دین جان دادند و این سیلی در راه ولایت را به جان می‌خریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هر چه در وجود دارم به کار می‌گیرم تا به اعتلای استان بینجامد و این ماجرا خللی در خدمت‌رسانی به مردم و استان ایجاد نمی‌کند.

‌خرم‌ تاکید کرد: من ضارب را نمی‌شناسم و از این فرد می‌گذرم، او را می‌بخشم و  شکایتی از او ندارم.

وی با اشاره به اینکه در دورانی که در سوریه اسیر‌ داعش بودم، روزانه ده‌ها بار شکنجه‌ و داعشی‌ها بارها سلاح را بر شقیقه من می‌گذاشتند، ابراز داشت: محکم به راه خود ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم خللی در راه توسعه استان ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری