کد خبر:9394
پ

جوانانی که فقط زینت‌المجالس شورای شهر تهران می‌شوند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، “جوانگرایی” ، شعار مد انتخابات های اخیر بود. زیباترین جوانگرایی را در شورای اسلامی شهر تهران شاهدیم. در حالیکه جوانانی با تجربه و دانش انتخاب شده اند و زینت لیست شورای ائتلاف قرار گرفتند تا مردم تشویق به رای دادن شوند ، امروزه پدرخوانده ها حتی اجازه نمی دهند […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، “جوانگرایی” ، شعار مد انتخابات های اخیر بود. زیباترین جوانگرایی را در شورای اسلامی شهر تهران شاهدیم. در حالیکه جوانانی با تجربه و دانش انتخاب شده اند و زینت لیست شورای ائتلاف قرار گرفتند تا مردم تشویق به رای دادن شوند ، امروزه پدرخوانده ها حتی اجازه نمی دهند که جوانان رئیس کمیسیون یا منشی و یا سخنگوی شورا شوند چه برسد به ریاست شورا اسلامی شهر تهران.

چقدر خوب بود که به جای آقای چمران و آقای سروری ، دو نفر از همین جوانان مدیریت شورا را بر عهده میگرفتند. جوانانی که سابقه شهرداری مناطق تهران را داشته و یا در سمتهای مهمی انجام وظیفه کرده اند و خواسته های نسل عظیم و جوان شهروندان را بهتر از پدر بزرگها درک می کنند. و این بزرگواران در کنار جوانان شورا ، تجربیات خود را برای تصمیمات مهم عرضه میکردند.

اگر به رای جوانان می گذاشتند ، چه بسا انتخاب شهردار به راحتی و با حرف و حدیث کمتری صورت میگرفت و شهردار آینده نیز خود را زیر تیغ نقادانه شورای شهر ، مسئول و پاسخگو میدانست. نه آنکه حتی حاضر نشود با انها یک چای تلخ بنوشد.

جوانانی که اهداف و رویکردهای مناسب تری از پیرمردهای شورای ائتلاف دارند. امروزه این جوانان برای هر رایی و تصمیمی باید قبلا در اتاقهای دربسته توجیه شوند و در صحن شورا ، پیامهای موبایلی خود را تمکین کنند.

کلیدواژه : شورای شهر تهران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری