کد خبر:69331
پ

جهنمی به نام اولدترافورد/ پیروزی شاگردان تن هاگ مقابل رئال بتیس

دیدار دو تیم منچستر‌یونایتد و رئال‌بتیس در دور برگشت لیگ اروپا که با پیروزی منچستر به پایان رسید.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، دیشب ۱۸ اسفند ۱۴۰۱، دو تیم منچستر‌یونایتد و رئال‌بتیس در دور رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، ساعت ۲۳:۳۰، در ورزشگاه “اولدترافورد” به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه ۴ بر۱ به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

به نقل از اسکای، “رشفورد” بازیکن مطرح منچستر یونایتد در پایان بازی گفت:”بعد از تجربه شکست دردناک مقابل لیورپول، کسب پیروزی تنها راه ممکن برای بازگشت به مسیر درست است. حالا باید سعی کنیم که اوضاع را تحت کنترل داشته باشیم. همیشه در تلاشیم که خیلی سریع گل اول را به ثمر برسانیم، اما فکر می کنم که رئال بتیس در نیمه اول، خیلی خوب دفاع کرد و در نیمه دوم، آن‌ها کمی بازتر بازی کردند. در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. باید دوباره تیمی متحد تشکیل دهیم. می دانیم که کمی از مسیر اصلی خود دور شدیم، اما این پیروزی می تواند کمک بسیاری به ما در ادامه فصل بکند. نمی توانیم نتیجه بازی با لیورپول را عوض کنیم، اما می توانیم به راه خودمان بازگردیم.”

گل های بازی را “مارکوس رشفورد” در دقیقه ۶ آنتونی در دقیقه ۵۲، برونوفرناندز” دقیقه ۵۸،”وات وگورست” دقیقه ۸۲ برای منچستر و تک گل بتیس را “آیوزپرزگ” در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند.

دور رفت این بازی ۲۵ اسقند۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه “بنیتو ویامارین” برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری