کد خبر:8891
پ

جزئیاتی از مراسم تحلیف ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی / حضور هیئات سیاسی ۵۰ کشور جهان در تهران

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، کمتر از یک هفته تا انتقال مدیریت اجرایی کشور به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم زمان باقی‌است. مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی از سوی رهبر انقلاب و همچنین مراسم تحلیف وی در هفته آینده برگزار می‌شود. محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح جزئیات […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، کمتر از یک هفته تا انتقال مدیریت اجرایی کشور به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم زمان باقی‌است.

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی از سوی رهبر انقلاب و همچنین مراسم تحلیف وی در هفته آینده برگزار می‌شود.

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح جزئیات برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره سیزدهم، گفت: این مراسم در ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد با حضور مقامات عالی رتبه داخلی و همچنین میهمانان خارجی در مجلس برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش هیئات سیاسی از کشورهای مختلف در این مراسم حضور می‌یابند. البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی کشور تنها مقامات عالی رتبه سطح یک کشوری جزو مدعوین هستند به علاوه اینکه میزبان میهمانانی در سطوح مختلف از کشور‌های خارجی نیز خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره مهمانان خارجی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور آینده حضور می یابند، گفت: تا امروز بیش از ۵۰ کشور اعلام کرده اند که در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب حضور می یابند و دعوت نامه های آنها ارسال شده است. مقامات کشورهای خارجی در سطوح مختلف از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و در سطح پایین تر هستند.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در تاریخ ۱۴ مردادماه جاری و به‌منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاههای TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری