کد خبر:104786
پ

جاده سلامت در کنار ساحل چاف و چمخاله احداث می شود

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به وجود ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی در این شهر گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه، جاده سلامت را در کنار ساحل چاف و چمخاله احداث خواهیم کرد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حسین ابراهیمی با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر برگزاری جشنواره ها و برنامه های شاد و مفرح در سواحل با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و مسافران و گردشگران، اظهار کرد: شهرداری چاف و چمخاله با همکاری شورای شهر و فرمانداری لنگرود از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ جشنواره را به صورت مشارکتی با نهادها و ادارات در ساحل برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر از این جشنواره ها استقبال کردند، افزود: حضور مردم در این جشنواره ها با شور و نشاط همراه است؛ البته در آستانه ماه محرم هستیم و لذا اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار بوده که یکی از آنها همایش پیاده روی است.

شهردار چاف و چمخاله، همچنین از راه اندازی ۴۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در ساحل چاف و چمخاله در شهریورماه خبر داد و اضافه کرد: فروش محصولات صنایع دستی نقش مهمی در اقتصاد خانوارهای منطقه دارد و لذا علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری چاف و چمخاله، عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی نیز دنبال می شود.

وی با اشاره به همکاری رئیس کل دادگستری و دادستان استان گیلان در طرح های گردشگری ساحل چاف و چمخاله، گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه، جاده سلامت را در کنار ساحل چاف و چمخاله احداث خواهیم کرد.

ابراهیمی چاف و چمخاله عنوان کرد: این منطقه مستعد گردشگری بوده، زیرا در کنار دریا از موهبت رودخانه نیز برخورداریم و لذا ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی و اقامتگاهی در کنار پارکینگ و پیست دوچرخه سواری و… را در دستور کار داریم تا موجب افزایش ماندگاری گردشگران شود.

شهردار چاف و چمخاله خواستار حضور سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری منطقه شد و خاطرنشان کرد: ظرفیت سرمایه گذاری در چاف و چمخاله بالاست، اما در بخش های اداری با موانعی مواجه هستیم که نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری