کد خبر:6861
پ

تکلیف وعده های رئیسی چه می شود؟

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بازگشت حجت الاسلام رئیسی به قوه قضاییه با سمت ریاست قوه و با شعارهای بسیار زیبا و فعالیتهای مضاعف و داد سخن از تحول و تغییر در قوه قضاییه با استقبال عمومی مردم مواجه گردید. رئیسی با تجربه موفق رسانه ای که در مدت حضور در آستان قدس کسب […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بازگشت حجت الاسلام رئیسی به قوه قضاییه با سمت ریاست قوه و با شعارهای بسیار زیبا و فعالیتهای مضاعف و داد سخن از تحول و تغییر در قوه قضاییه با استقبال عمومی مردم مواجه گردید.

رئیسی با تجربه موفق رسانه ای که در مدت حضور در آستان قدس کسب کرده بود و تقریبا هر شب و روز یک خبر از آستان رضوی در رسانه ها خصوصا رسانه ملی پخش میگردید ، اینبار آن تجربه را بسیار قویتر در قوه قضاییه تجربه نمود.

کمتر ملاقات و یا جلسه و یا سفری بود که چندین دوربین و تیم قوی رسانه ای ایشان را همراهی ننموده باشد.

پیام ها و سخنرانیهای زیبا و امید بخش ، تن رنجور مردم غارت زده از مدیران و سیاسیون دزد و ریاکار را مرهمی گشته بود به امیدی ….

هر چند همه میدانیم که امثال طبری ها یک فرد نبوده و نیستند که یک جریان نفوذی بوده و هستند ، امروزه با ، رها کردن قوه قضاییه توسط رئیس سید خوش سیمای پاک دست و مجرب ، این جریان نفوذ است که در پوست خود نمی گنجد.

حضور رئیسی در انتخابات ، یک پیام بسیار نا امید کننده برای دوستداران انقلاب و جریان ولایی و راست سنتی دارد و آن اینکه نظام دستش خالی است و در سایه عدم تفاهم و منیتها ، نمی تواند نیرو و مدیر بسازد. کما اینکه در انتخابات شورای شهر نیز ، مدیران فسیل و تاریخ گذشته را به میدان آورده است.

حال باید دید موج امیدها و و عده های داده شده به کجا و چه سرانجامی میرسد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری