کد خبر:200220
پ

توجه ارتش به درمان زوج‌های نابارور

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کارِ درمان زوج‌های نابارور در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و در سال ۱۳۹۹ به نتیجه رسید.

اهتمام ارتش به درمان زوج‌های نابارور

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر (ع) این نیرو و تقدیر از متولیان طرح «لبیک ۲۴» که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: صاحب فرزند شدنِ زوج‌های نابارور، عنایتی است که خدای تبارک و تعالی به ما عطا فرموده و لطف خداوند باعث شده خانواده‌هایی که در فرزندآوری مشکلاتی داشتند، صاحب فرزند شوند؛ لذا باید شکرگزار این موهبت که نصیب خانواده‌های عزیز ارتش شده است، باشیم.

امیر حیدری افزود: کارِ درمان خانواده‌هایی که در فرزندآوری با مشکلاتی مواجه بودند (نازایی) در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز و نتیجه کارهایی که در این زمینه صورت گرفت از سال ۱۳۹۹ نمایان شد؛ بدین ترتیب از سال ۱۳۹۹ تاکنون به صورت میانگین خداوند هر سال ۲۵۰ فرزند را به این قبیل خانواده‌ها هدیه داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه سال گذشته خداوند ۲۵۸ فرزند به چنین خانواده‌هایی عطا فرمود، عنوان کرد: زمانی که ما این کار را آغاز کردیم، تنها بودیم؛ ولی اکنون دولت هم در این زمینه کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری