کد خبر:84134
پ

تهدیدها علیه اعضای کنگره آمریکا افزایش چشمگیری داشته است!

«توماس منگر» (Thomas Manger)، رئیس پلیس کاپیتول(کنگره آمریکا) در…

افزایش چشمگیر تهدیدها علیه اعضای کنگره آمریکا

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، «توماس منگر» (Thomas Manger)، رئیس پلیس کاپیتول(کنگره آمریکا) در جلسه استماع کمیته اداری مجلس گفت که همزمان با افزایش ۵ برابری تهدیدها علیه اعضای کنگره، پلیس ویژه قوه مقننه آمریکا همچنان با روحیه ضعیف ماموران و کمبود نیرو دست به گریبان است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از سخنان روز گذشته منگر نوشت که از ۶ ژانویه ۲۰۲۱ و حمله به ساختمان کنگره آمریکا، ۳۵۸ مامور از این نیرو جدا شده اند. وی گفت که بخش مسئول حفاظت از مدیریت مجلس و سنا، تنها با حدود ۷۰ درصد از کارکنان آموزش دیده مشغول فعالیت است.

منگر گفت که مسائل مربوط به کمبود کارکنان و روحیه در حالی رخ می دهد که تهدیدها علیه اعضای کنگره طی ۶ سال گذشته حدود ۵ برابر افزایش یافته است.

به نوشته آسوشیتدپرس، یک روز پیش از این اظهار نظر، مردی وارد دفتر جری کانولی (Gerry Connolly) نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا شد و با میله ای فلزی به دو نفر از کارمندانش حمله کرد. کارکنان مصدوم روانه بیمارستان شده و پلیس کاپیتول در حال بررسی این حادثه است.

منگر با اشاره به افزایش تهدیدها و سایر حملات مانند حمله اکتبر ۲۰۲۲ به شوهر نانسی پلوسی (رئیس پیشین مجلس)، گفت که این نیرو در حال تغییر ساختار به سازمانی حفاظت محور است.

منگر گفت که “استفاده همگانی از رسانه های اجتماعی” و افزایش شکاف سیاسی در آمریکا ارتباط زیادی با افزایش تهدیدها علیه اعضای کنگره دارد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری