کد خبر:162445
پ

تمهیدات نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی کشور گفت: تمام تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات اسفندماه امسال پیش‌بینی شده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران؛ سردار احمدرضارادان بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به تشریح اهداف این سفر خود به پرداخت و اظهار داشت: علاقمندی بنده به کردستان به واسطه دو دهه خدمت در این استان و همراهی با مردمی این خطه از اسران اسلامی است که وفاداری آنان به نظام زبانزد است.

وی گفت: هر گاه ماموریت و سفر به استان کردستان را دارم، با شور و شعف فراوان و با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده و امیدوارم روز به روز این استان توسعه و پیشرفت داشته باشد.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور تصریح کرد: جمع‌بندی ستادی نظارت بر حوزه انتظامی و مرزبانی استان حاکی از آن است که اقدامات رو به جلو و امیدبخش بسیار خوبی در حوزه‌ کشف، گسترش مرزبانی، کاهش تصادفات منجر به فوتی و سرقت و سلاح انجام داده‌اند. 

وی کشفیات حوزه قاچاق، سرقت و سلاح در استان را قابل تقدیر ارزیابی کرد و افزود: بر اساس ارزیابی و جمع‌بندی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که فرماندهان انتظامی و مرزبانی کردستان نمره بسیار خوبی کسب کردند. امیداوریم این رویکرد هپچنان ادامه و روز به روز ارتقاء یابد.

سردار رادان در بخشی دیگر از سخنان خود درباره تمهیدات انتظامی ویژه انتخابات پیش‌رو بیان کرد: انتخابات برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه “سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت” برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: در حوزه امنیت انتخابات که مسئولیت آن با انتظامی کل کشور است، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات خوب، باشکوه، امن و در خور شان مردم در همه حوزه‌های انتخابیه کشور پیش‌بینی و شعب و صندوق‌های ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور اضافه کرد: مراکز قبل و بعد ویژه نگهداری از صندوق‌های انتخابات پیش‌بینی شده و مردم بدون دغدغه در حوزه امنیت، پای صندوق‌های رای حضور و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دیدار با خانواده معظم شهدای انتظامی و برپایی میزخدمت از دیگر برنامه‌های سردار رادان به کردستان بود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری