کد خبر:101907
پ

تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت صنعت با ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری میان دفتر خدمات عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به امضای مهدی مقدم و محمدحسین قمری رسید.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، تفاهم ­نامه همکاری میان دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همزمان با عید غدیر در مسجد حاج حسن تهران امضا شد.

مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و محمد حسین قمری، مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف و بازرگانان) وزارت صنعت، معدن و تجارت، این تفاهم نامه را امضا کردند.

با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی به منظور ارتقای سطح همکاری ها و بهره گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارک اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی و تحکیم اقتصادی مساجد درسراسر کشور این تفاهم نامه به امضا رسید.

امضای این تفاهم نامه در راستای هم‌افزایی، همکاری و بهره‏‌گیری از ظرفیت و امکانات متقابل به منظور شناسایی و استعدادیابی افراد توانمند در حوزه راه اندازی کسب و کارهای کوچک در قالب رویداد کارآفرینی همت و حمایت از توسعه ایشان با توجه به کارکرد اقتصادی مسجد تراز اسلامی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و نقش کانون‌های فرهنگی و هنری در توسعه کسب و کارهای فرهنگی در توسعه کسب و کارهای فرهنگی و ایفای نقش مساجد و مسجدی‌ها در این امر مهم و جلب مشارکت اصناف مرتبط، صورت گرفت.

منبع
ایسنا
کلیدواژه : مساجدوزارت صنعت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری