کد خبر:202821
پ

تغییر و تحول مؤثر در کشور از مسیر انتخابات می‌گذرد

قالیباف در جمع مردم قزوین گفت: با توجه به اتفاق تلخ اردیبهشت که شهید رئیسی از بین ما رفت، خداوند مقدر کرده است که انتخابات زودتر از موعد برگزار شود؛ انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمدباقر قالیباف در دیدار با مردم قزوین که امروز ۲ تیر در ورزشگاه شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان قزوین مردمانی متدین و انقلابی هستند که در طول تاریخ شخصیت‌های بزرگ و برجسته‌ای چون ابوترابی، بابایی و لشگری در این استان پرورش یافته است.

وی افزود: هم‌اکنون در مقطع حساسی قرار داریم چراکه انتخابات امری بسیار مهم و اساسی است، زیرا یکی از برکات انقلاب اسلامی که به برکت شهدا و امام شهدا نصیب ملت ما شده این است که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: با توجه به اتفاق تلخ اردیبهشت که شهید رئیسی از بین ما رفت، خداوند مقدر کرده است که انتخابات زودتر از موعد برگزار شود؛ انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است و ما باید رصد کنیم وقتی جریانات و گروه‌های سیاسی که با وعده‌های متفاوتی مسئولیت کشور را بر عهده گرفتند و به پایان رساندند آیا در پایان کار شرایط کشور مناسب بوده است یا خیر.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای اینکه با اراده خودمان بتوانیم فرد اصلح را برگزینیم شرکت در انتخابات است زیرا انتخابات راهی برای تغییر و تحول است.

قالیباف بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ما مایه افتخار است و کشورهای همسایه حسرت این قدرت دفاعی و دستاوردها را می‌خورند، اما سؤال این است چرا باید در حوزه اقتصاد و معیشت هر روز سفره مردم کوچک‌تر شود.

وی تصریح کرد: کشور ما با وجود اینکه ۱۹.۵ درصد نفت و گاز دنیا را دارد اما در شرایط اقتصادی نابسامانی به سر می‌برد و باید پاسخ این سؤالات داده شود که چرا اینگونه است؛ آیا ریشه این مشکلات در نوع مدیریت است؟

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در روز جمعه برای یک دوره چهارساله باید کشور را به دست کسی بسپاریم که مشکلات عدیده کشور را حل کند بنابراین نیاز است که ملت ما با دقت و ریزبینی تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها امروز در پاسخ به کم‌کاری‌های گذشته بیان می‌کنند که نگذاشتند کار کنیم در صورتی که رئیس جمهور قدرت و مسئولیت دارد و اگر کسی مانع آنان بود چرا در زمان مدیریت بیان نکردید و عواملی که نگذاشتند را معرفی نکردید؟

قالیباف اظهار کرد: افرادی که امروز تحریم را بهانه می‌کنند و کارنامه‌ای نیز ندارند می‌خواهند ما را به ریل گذشته برگردانند، امروز باید سؤال کنیم که چرا دهه ۹۰ دهه سختی برای مردم ما بود چون در دهه ۹۰ رشد اقتصادی کشور کمتر از یک درصد ولی نقدینگی کشور ۲۶ برابر شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری