کد خبر:136125
پ

تشکیل ۵۹ هزار و ۸۸۲ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر از تشکیل ۵۹ هزار و ۸۸۲ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به شعب هلال احمر سراسر کشور خبر داد.

تشکیل ۵۹ هزار پرونده دارویی درمانی برای بیماران نیازمند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، وحید سلیمی گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی، به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می‌کند.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری با تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار حمایتی طی چهار مرحله به حوزه ستادی سازمان داوطلبان و جمعیت هلال‌احمر استان‌ها، برای بیش از ۵۹ هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان تشکیل شده است.

سلیمی بیان کرد: مددکاران اجتماعی مطابق با آئین‌نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده می‌دهند و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه و مساعدت بلاعوض تعیین می‌کنند.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تأمین وسایل و تجهیزات توانبخشی و… به بیماران نیازمند، جز تسهیلات حمایتی آئین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر است.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در این معاونت و سطح استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه حمایتی دارو و درمان، بتوانیم در نیمه دوم سال جاری به بیماران نیازمند بیشتری خدمت‌رسانی کنیم.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری