کد خبر:152363
پ

ترور شهید موسوی نشان‌دهنده استیصال رژیم صهیونیستی در میدان نبرد است

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی دمشق گفت: ترور سردار سیدرضی موسوی نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی در میدان‌های نبرد در برابر جبهه مقاومت است.

ترور شهید موسوی نشان‌دهنده استیصال رژیم صهیونیستی در میدان نبرد است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، همایون سامه یح نجف آبادی اظهار داشت: البته رژیم صهیونیستی باید بداند که با ترور یک فرمانده نظامی ایران نمی تواند خللی در قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

وی تصریح کرد: ما با توجه به توان و قدرتی که در حوزه نیروهای نظامی زبده و ورزیده و کاردانی که در سطوح مختلف داریم فرد مناسبی را جایگزین خواهیم کرد و از این نظر این ترورها کوچکترین مشکلی را برای ایران ایجاد نمی کند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید موسوی فرمانده برجسته و فرد مؤثری در میدان های نبرد علیه جریانات تروریستی در منطقه و حامیان آنها بود و شهادت وی، نشان دهنده اوج تأثیرگذاری وی در میدان های نبرد بود که باعث شد رژیم صهیونیستی در بیرون از جبهه جنگ و در اقدامی تروریستی او را به شهادت برساند.

سامه یح نجف آبادی خاطرنشان کرد: جامعه کلیمیان ایران ترور شهید موسوی را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کرده و شهادت این شهید والامقام را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده آن شهید تسلیت می گوید.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگرچه ترور شهید موسوی نمی تواند خللی در قدرت نظامی ایران ایجاد کند اما این رفتار آنها بی پاسخ نخواهد ماند و آنها هزینه سنگین این اقدام خود را پرداخت خواهند کرد.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت – چهارم دی ماه – در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری