کد خبر:61688
پ

تردد مسافران اربعین در مرز خسروی کند شد/ زائران فعلا به خسروی نروند

استقبال زیاد مردم از مرز خسروی باعث اختلال و کندی آمد و شد در این مرز شده است. در این بین برخی از زوار از خواهان ارائه خدمات بهتری شدند. به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از صبح امروز به دلیل استقبال مردم برای خروج از مرز خسروی، تردد در این مرز با کندی همراه شده […]

استقبال زیاد مردم از مرز خسروی باعث اختلال و کندی آمد و شد در این مرز شده است. در این بین برخی از زوار از خواهان ارائه خدمات بهتری شدند.

کندی تردد مسافران اربعین در مرز خسروی/ زائران فعلا به خسروی نروند+ فیلم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از صبح امروز به دلیل استقبال مردم برای خروج از مرز خسروی، تردد در این مرز با کندی همراه شده است.

یکی از زائران با گلایه این وضعیت به خبرنگار فارس گفت: اگر قرار بود بین گیت‌های ایران و عراق متوقف شویم، چرا مهر خروج بر پاسپورت‌های زائران در طرف ایرانی زده می‌شود حداقل در مرز آب و سایه پیدا می‌شود.

 فیلم| استاندار کرمانشاه در میان زائران و برای بررسی میدانی حضور پیدا کرد. مردم از گرمای هوا و کمبود آب آشامیدنی گلایه‌مند هستند. گفته می شود علت کندی تردد مردم، کاهش سرعت رسیدگی گمرک عراق است.

مطابق توافقات صورت گرفته، روزانه ۵۰ هزار زائر اجازه تردد از مرز خسروی را دارند. تاکنون سی هزار نفر از مرز خسروی به عراق وارد شده‌اند.

در حال حاضر جلسه ستاد اربعین با حضور مدیران ارشد نظامی و اجرایی استان کرمانشاه در پایانه مرز خسروی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری