کد خبر:114380
پ

تجلیل از قهرمان شاهچراغ (ع) در صحن مجلس

در صحن علنی امروز از مدافع امنیت آقای فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران- در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد ماه) از فرزاد بادپا خادم حرم احمد ابن موسی (ع) که در حادثه تروریستی اخیر توانست فرد تروریست را شجاعانه و فداکارانه خلع سلاح کند، با حضور در جایگاه هیات رئیسه توسط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: امروز ما در خانه ملت این توفیق را داریم که میزبان یکی از فرزندان این ملت باشیم، ملت شجاع، ملت شهادت طلب و ملت ایثارگر. انصافاً جناب آقای فرزاد بادپا برادر گرانقدر و مجاهدمان و خادم اهل بیت (ع) در حرم شاهچراغ نشان داد که به تمام معنا ایثارگر است.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت، ولی وظیفه اسلامی، روحیه شهادت طلبی، فرهنگ شهادت و شجاعت این فرزند ملت در دفاع از امنیت در حرم اهل بیت (ع) و دفاع از امنیت و جان زائران اهل بیت (ع) بود که شجاعانه به میدان آمد. امروز توفیق داریم از این برادر عزیز و گرانقدر در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم ایران تقدیر و تشکر کنیم.

لازم به ذکر است در جریان تقدیر از خادم حرم احمد ابن موسی (ع)، شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نمایندگان در صحن علنی طنین انداز شد.PlayMuteLoaded: 0%Progress: 0%Remaining Time -2:51Fullscreenکد ویدیودانلود

منبع
میزان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری